Woonomgeving
Wij gaan hoe langer hoe zorgvuldiger met onze tijd om en weten heel goed wat wij wel en niet willen. Wat willen we wel? Een leuk huis, wellicht gecombineerd met een drukke baan en dan ook nog een afwisselend sociaal leven. We willen gelukkig zijn en voldoening halen uit ons leven. Wat willen we niet? Tijd verspillen doordat we zaken niet goed hebben georganiseerd, stress ten gevolge van "rommel". Door de drukke werkzaamheden en onze spaarzame vrije tijd verzamelen wij materie/spullen/materialen waarvan we eigenlijk niet weten wat we ermee aan moeten.

We raken het overzicht kwijt en daarmee ook een stukje vreugde in ons leven. De "berg" wordt steeds groter en onoverzichtelijker en het idee van bijvoorbeeld een verhuizing, werken vanuit huis of andere veranderingen geeft al voldoende stress omdat we weten dat we dan ook "die zolder" moeten uitruimen, of een bezoekje moeten brengen aan de kelder of garage.

Of het nu gaat om uw administratie, de garage of het hele huis; een geordend en georganiseerd huis schept ruimte, overzicht en rust, voor u en uw gezinsleden. Het structureren van uw woonomgeving kan op veel momenten handig zijn. Bijvoorbeeld als u de afgelopen jaren weinig tijd hebt gehad voor de ordening van uw spullen en administratie. Als u bent verhuisd en de overgebleven, onuitgepakte dozen uit uw gedachten heeft verbannen, zodat u er niet aan herinnerd hoeft te worden. Als u meer vanuit huis wilt werken of een eigen bedrijf gaat beginnen. Wellicht verkeert u in de verdrietige omstandigheid het huis van een overleden ouder leeg te moeten ruimen en kunt u wel een steuntje in de rug gebruiken.

Kortom, er zijn voldoende redenen waarom u niet tevreden bent met de indeling van uw huis en behoefte heeft aan meer overzicht en structuur. Geen gemakkelijke zaken denkt u? Als u systeem aanbrengt in uw leven en uzelf de discipline oplegt om deze systemen te onderhouden hoeft dit geen probleem op te leveren.

Voordelen van een gestructureerde woonomgeving:
• U bent minder tijd kwijt met het zoeken naar spullen
• U heeft meer ruimte zowel in huis als in uw gevoel
• Uw huis is eenvoudiger bij te houden
• U heeft meer tijd voor uzelf

WERKWIJZE PROFESSIONAL ORGANIZER
In de werkwijze van de Professional Organizer staat u, de klant met uw wensen centraal. Graag stellen wij met u orde op zaken. In een 1-op-1 sessie gaan wij samen met u op zoek naar knelpunten. Er wordt een inventarisatie gemaakt en een plan van aanpak opgesteld binnen een termijn die voor u haalbaar en overzichtelijk is. Wij kunnen op elk moment voor u werken, dus ook 's avonds en/of in het weekend. Ter afsluiting van een project volgt meestal een evaluatie in de vorm van een bezoek, een terugkomdag of een telefonisch gesprek. Bij dit alles is opruimen nooit doel op zich. Het is altijd een middel om rust, ruimte, overzicht en evenwicht te creŽren zodat u uw leven kunt inrichten zoals u dat wilt. Vanuit die filosofie wordt iedereen onbevooroordeeld tegemoet getreden. Geen enkele situatie is uitzonderlijk.

<<Terug