Werkplek
HET ORGANISEREN VAN DE WERKPLEK………PROBLEEM OF UITDAGING?

U moet reorganiseren, verhuizen of kampt met personeelstekort en wilt toch geld besparen?

Een chaotische werkplek, al of niet in combinatie met een overvolle agenda, is één van de voornaamste veroorzakers van stress en kost tijd, geld en energie. Stapels papier en een versnipperde manier van werken staan een efficiënte afhandeling van belangrijke zaken in de weg. En wat te zeggen van alle digitale informatie die u elke dag bereikt. En alles is even dringend. Overigens is er lang niet altijd sprake van chaos. Sommige mensen hebben alles altijd op orde maar hebben desondanks behoefte aan meer structuur.

We leven in een drukke tijd. Tijd is geld en het enige wat wij niet kunnen kopen is tijd.

Onderzoek van TNO heeft uitgemaakt dat het zoeken naar informatie per week gemiddeld een halve dag arbeidstijd per medewerker kost!
Workshops, seminars e.d. kosten veel geld en u of uw medewerkers zijn niet op hun werkplek. Een Professional Organizers heeft een persoonlijke aanpak. Na een inventarisatie van de eigen werkplek of de organisatie wordt er met u of uw medewerkers een persoonlijk, werkbaar plan van aanpak opgesteld. Hierdoor kunt u beter omgaan met informatiestromen, druk van buiten af e.d. Het steuntje in de rug, de professionele aandacht en begeleiding is vaak net hetgeen u over de drempel kan helpen.

De resultaten zijn blijvend en zullen absoluut vruchten afwerpen in uw organisatie.

Graag komen wij bij u langs voor een eerste kennismaking. U geeft aan hoeveel tijd u ter beschikking heeft en wij passen ons daarbij aan. Gaandeweg kan wellicht duidelijk worden dat meer tijd nodig is, hetgeen dan uiteraard in overleg met u kan worden uitgewerkt.

WIJ HANTEREN MAATWERK EN WERKEN GRAAG TOT VOLLE TEVREDENHEID!

<<Terug